lørdag den 15. oktober 2011

Pakke fra søde/skøre Mille !


Søde opmærksomme Mille
har haft rigtig travlt i forbindelse med bloggens fødselsdag.
Hun nåede desværre ikke de 350 faste læsere
(hvilket jeg slet ikke forstår) på sin blog, men bestemte sig
alligevel for at lave en lille hurtig konkurrence for sin
følgerskare. Da der skulle udtrækkes vinder var der MEGA
strømafbrydelse, så hvad gjorde Mille ?
Hun udvalgte os ALLE til vindere
Vi skulle beskrive om vi var mest til pink/rødt.
Jeg valgte rødt da det er farverne på mit badeværelse.
Det har hun bidt mærke i og sendte mig dejlige
forsyninger til rummet.

Tusind tak Mille !!

Vil lige minde om min egen giveaway HER

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Selv tak, flot indlæg du har lavet - sidder og rødmer. Men bedst af alt er at du kan finde anvendelse.

    Tak for weekendhilsen - links er rettet til.

    Fortsat god weekend

    SvarSlet