søndag den 16. oktober 2011

Noget med asters !



Der er noget med asters !

Jeg er solgt til asters. Eller købt når det drejer sig om denne
lille og meget oversete staude. Det er en af de mest taknemmelige
og ivrige blomster jeg har i haven. Rækken ovenover er startet
som en lille tot fra min mors have for ikke mange sæsoner siden.
Om foråret bruger jeg plantens grønhed som fyld i buketter og om
efteråret siger det næsten sig selv. Dog nyder jeg mest af alt den skønne farve.
Og se lige et dejligt garnnøgle jeg har købt mig af Violykke
Chunky Hill shetlandsuld. Der er 500 gr og jeg har endnu ikke
helt bestemt mig for hvad det skal bruges til

Hele uge 42 skal jeg  på kursus Her
Denne gang er emnet Julebinderi og snitblomster.
Det bliver dejligt at lave noget andet end mit daglige arbejde og en
skøn måde at bruge sin ferie !


6 kommentarer:

  1. Godt billede.

    Hvor er det smuk med så mange Asters i en lang række.
    Jeg har mange forskellige Asters, både høje og lave.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  2. Jeg har asters som fast indslag i krukkerne hvert år - nemlig også vild med dem :-)

    SvarSlet
  3. De er så smukke. Jeg havde engang en have fyldt af dem. Det skal jeg da vist lige overveje igen, kan jeg se.
    Ønsker dig rigtig godt kursus

    SvarSlet
  4. Det er også en smuk lilla farve, i alle de andre smukke efterårs farver :-))

    SvarSlet
  5. Helt underbar färg på dessa astrar! Tänk vad de skulle passat fint uppe vid Skogslyckan! Ha en fortsatt fin kväll!
    Kram Pia

    SvarSlet
  6. Bare de var i min have :-)
    Dejligt med blomster!

    SvarSlet