lørdag den 15. oktober 2011

Pakke fra Kys en frø !


Jeg har modtaget en pakke !

Denne gang har jeg deltaget i pakkelegen hos
Elin med bloggen
Hun havde luret jeg var vild med hendes snemænd
og hendes skønne broderimaskine i det hele taget.
Så derfor sendte hun to skønne puf snemænd og et dejligt
broderi af hr og fru jul !

Tusind tak Elin, pakke kommer hurtigt retur til dig

Jeg skal sende legen videre, så håber der igen er
nogle med lysten i maven ?

De 2 første som siger ja sender jeg en pakke til !!








6 kommentarer:

  1. EJJ hvor er du heldig.. Elins snemænd er super søde...:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  2. Hvor er de søde.
    Jeg vil gerne kaste mig ud i pakkelegen. Men jeg er ret ny i blogland, så vil du genopfriske reglerne for mig ?

    SvarSlet
  3. Gør jeg gerne Anne, smutter lige forbi din blog :)

    SvarSlet
  4. Puha så er jeg her igen noget af et arbejde men nu er jeg klar kig forbi hvis du vil følge mig igen :-)Kram Else

    SvarSlet
  5. Hej - jeg har ikke glemt dig ! Jeg har lige en sidste ting jeg skal have lavet til dig, så sender jeg.
    Kh Anne

    SvarSlet