tirsdag den 4. oktober 2011

Pakke fra Pia !


Altså alle de pakker !

Herhjemme begynder de at klage over
mine jævnlige besøg af posten
(han kommer altså bare med pakker)

I går modtog jeg den sidste pakke i denne omgang
sendte mig flg:
* Dejligt karton jeg vil bruge til æsker
* Multifarvet bomuldsgarn som allerede er besat :)
* En rulle dejlig tape
* Skønt bånd med prikker
* Et stempel med B skåret i viskelæder til at sætte mit aftryk med
* Søde bogstavsperler
* Hæklet hårelastik (må datteren vist få, for har selv meget kort hår)
* Et hæklet armbånd med filtknap som passer i farverne til min nye bluse ;)

Tak for tingene Pia

Nå ja så er jeg tilfældigt kommet til at hoppe på endn en omgang
(Elin, det haster ikke ti hi)




2 kommentarer:

  1. Hejsa altid dejlig med pakker :-)Hvor er jeg da helt vild med din lille nye vovse :-)Stort kram Else

    SvarSlet
  2. Du er da mege heldig - der er til mange timer

    SvarSlet