tirsdag den 11. oktober 2011

Tumlenisse !


Tumlenisse !

Lad det lige være sagt en gang for alle.
Jeg er til den traditionelle jul.
Med alt hvad dertil sig hører.
Jeg faldt dog pladask for disse tumlenisser som
der var vist i Hendes Verden sidste uge
Ovenikøbet er de designet af
hvis blog jeg har fulgt fra start.
Hun er smækfuld af ideer og i denne uge har hun faktsik
et dejligt tæppe i selvsamme blad.
Nå jeg havde altså købt noget ganske andet stof til nissen.
Alligevel tænkte jeg, når nu jeg alligevel afveg mine
normale forudsigelige ting, hvorfor så ikke tænd helt af.
Nu sidder jeg og kigger i bladet og fortryder lidt jeg
ikke holdt mig til det med de små julekugler.
Og alligevel ikke, jeg tror den bliver elsket et sted :)



6 kommentarer:

  1. Hvor er den flot. Søde farver, hvorfor skal alt være kun rødt til jul, synes den ser lidt fræk ud med den stribede hue. :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den sød, og julen kommer i alle farver og forklædninger o<);-)

    SvarSlet
  3. Den er simpelthen knus-elskelig !!

    SvarSlet
  4. Den er super sød. SMILER :) Blev da helt glad da jeg så din nisse. Hvor er det dejligt at se at der er nogle som kan lide mine design og får lyst til at lave dem :) Kram til dig

    SvarSlet