mandag den 31. oktober 2011

Appelsin/kaffelikør !

Jeg holdt fri i dag !

Det betyder at jeg ikke laver  for meget men alligevel en smule :)
Jeg startede dagen med at lave de søde kogleblomster.
så har jeg hæklet ihærdigt på mit sjal for at færdiggøre det.
NEJ , det er da løgn manglede max 5 meter garn.
Butikken jeg har købt garnet i har selvfølgelig lukket om mandagen !
Jeg fik i stedet lavet appelsin/kaffelikør.
Det er den kendte 40404040 opskrift som findes rundt omkring.
dog har jeg moderet den med flere bønner og en ekstra appelsin.
Jeg skærer altid appelsinen i skiver i stedet for at stikke
40 gange med en gaffel (hvem fandt lige på det)
Så næe, det eneste jeg følger er vist de 40 huggede stk. sukker
nåe nej der bruger jeg så lige hugget rørsukker
MEN de 40 dage dem overholder jeg
(hvis ikke det altså lige skal prøvesmages inden og smager fortrinligt)

Og så er det dagen hvor jeg har fået fast læser nr 175
Det er da fantastisk så mange vil læse med
Velkommen til :)

4 kommentarer:

  1. Jeg vil også lave den i år MUMS !

    SvarSlet
  2. Har du et link til 40404040?
    For den lyder som noget jeg skal have lavet her til den kommende tid♥

    SvarSlet
  3. Lyder lækkert med den der 4040.... og en superflot dekoration, men der er du jo bare en ørn. :-))) ♥♥♥

    SvarSlet
  4. Har ikke lige et link, men prøv at google appelsin/kaffelikør eller 40404040 for jeg følger jo slet ikke opskriften mere ;)

    SvarSlet