søndag den 30. oktober 2011

Vi rullede alle !


Henriette Gitte og jeg !

Det var første gang jeg var til messe i Fredericia.
Har set rundt omkring at nogle var skuffede. Tror det er alt efter hvilke forventninger
man kommer med. Jeg havde ingen og blev gladelig overrasket.
Havde den skønneste dag med de to dejlige piger (jeg siger det igen)
Måske vi kender hinanden fra et tidligere liv ?

Vi hyggede os med dejlig frokost.
Gitte havde lavet en dejlig kyllingetærte og Henriette bagt
et skønt græskarbrød. Jeg supplerede med husbonds
rabarbervin. Frokosten indtog vi stående ved bilen.
Det var et dejligt pust for luften var tung i hallerne !

Vi hentede vores små navneskilte som
havde taget initiativ til at lave så man kunne spotte
hinanden som bloggere. Alletiders ide.
Dav Fletogsjov lød det pludseligt.
Det var Iben fra Vidunderlige univers.
Et meget kort møde, men hyggeligt at hilse på dig :)
Var fræk lige at hilse på http://noerkletoeserne.blogspot.com/

Vi hørte Tina og Karen Klarbæks foredrag om det at
blogge og hvad det kan føre med sig
behøver jeg vist ikke uddybe :)

Sidst men ikke mindst mødte vi fotografen
Helle Schjønnig som stod med sin nye bog
Men det vil jeg fortælle  lidt mere om i morgen :)

Jeg ruttede ikke med pengene, men købte lidt stof
til lidt flere boxe (hvad for nogle ?)
Er begyndt som i kan se !
Desuden købte jeg et broderikit til en nålepude
med det skønneste lakridskonfekt, elsker lakrids.
Sidst men ikke mindst kom der lidt blade med hjem til inspiration.

Hjemme kl 19.30 og fuldstændig bombet
Men med en dejlig følelse i krop og sjæl.
Tak for en skøn dag !




6 kommentarer:

  1. Har læst meget om messen, bor dog lidt for langt væk til at kunne besøge den. Dejligt at i havde en oplevelsesrig dag, og broderikittet ser ud som et spændende projekt :)

    SvarSlet
  2. Jeg var også afsted til messen, i lørdags. En skøn oplevelse, og tror da også jeg helt sikkert skal afsted næste år. Og nu ved jeg at jeg skal sætte HELE dagen af, for der er virkelig meget spændende at se på, og det kræver lidt man går runden et par gange. :-)
    Og sikke da en super ide med "bil-Buffet". For ja man havde godt nok brug for luft engang imellem

    SvarSlet
  3. Lyder til at I har hygget jer - men var der ved 13.00 - kunne have ævret hyggeligt at hilse på dig og de medkompagner - ...såååååååååååå, er træt som et ondt år lige nu - har være på siden kl. 07.00 i morges - zzzzzzzover helt sikker godt :-D

    SvarSlet
  4. Åhhhh det var sån en dejlig dag,, Også SÅ fedt at møde jer.. jeg er stadig fyldt op af de mange indtryk.. Har slet ik overskud til at lave indlæg endnu - men kigge ved jer andre kan jeg godt.. hæ hæ..Gode billeder du har lagt ind.. KH Iben

    SvarSlet
  5. Tak for en dejlig dag. Billedet du har taget af bagsmækken ville jeg da gerne have en kopi af ♥
    Er stadig lidt ør ;o)

    SvarSlet