mandag den 10. oktober 2011

DER blev jeg bange !

Hej.      Vi har gennemgået din blog på http://fletogsjov.blogspot.com/, og den er i strid med vores servicevilkår med hensyn til: OTHER_ABUSE. I henhold til disse vilkår har vi fjernet bloggen, og der er ikke længere adgang til webadressen.

At møde den på sin fridagsmorgen !! Nej jeg blev ked af det. jeg har da ikke gjort noget forkert !!

Senere kom denne besked på mail

Hej      Vi har modtaget en forespørgsel fra dig vedrørende din blog http://fletogsjov.blogspot.com/. Efter at have undersøgt sagen har vi konstateret, at vores automatiske system ved en fejl havde angivet, at din blog overtrådte servicevilkårene, og derfor har vi nu gendannet din blog. Vi beklager, hvis det har medført gener for dig, og takker for din tålmodighed mens vi undersøgte sagen.      Undskyld ulejligheden

Så fik jeg lige bekræftet at det giver mening for mig personligt at blogge, og hvor glad jeg er for at være en del af en dejlig kreativ verden. Håber ikke jeg får sådan et chok igen !

Så nu hejser jeg flaget og håber det bliver en dejlig dag alligevel !!

9 kommentarer:

  1. Pjuvv eller hvordan man nu skal stave den lyd ;0)
    Da har dit hjerte vist slået en ekstra gang, dejligt det bare var en fejl ;0)
    Så velkommen tilbage

    SvarSlet
  2. Uff!
    At sånnt kan skje.
    Har ikke hørt om det før.
    Jeg hadde blitt ordentlig lei meg jeg også.
    Bra at det ordnet seg!!!

    Klem og et stort :o)

    SvarSlet
  3. Det var da sært :-(
    Godt det ikke var sandt, ha`en dejlig dag :-)

    SvarSlet
  4. Ej fy for den da også.. Og lidt skammende.... Godt det endte godt...

    SvarSlet
  5. Phyyy, du er her i nu. Sikken en slem forskrækkelse. De systemer er mærkelige. Mit navn ville jeg bruge som brugernavn på en engelsk side, det kunne jeg ikke, det var krænkende!!!!!!!!

    SvarSlet
  6. Det lyder mystisk. Godt at du stadig er her.

    Kh Mette

    SvarSlet
  7. Puhaaa, meget mystisk - det er da lidt af rutshetur -du har været på - godt du er kørende igen.

    SvarSlet
  8. Hold da op!
    Sikke en forskrækkelse - godt du er kørende igen ♥

    SvarSlet
  9. Nej dog!! Det var da nærmest en utilgivelig fejl! Shit, jeg ville også gå i panik!!

    SvarSlet