mandag den 31. oktober 2011

Magiske måneder !!


Som jeg kort fortalte i går mødte jeg
Helle Schjønning på messen i Fredericia
hvor hun  stod med sin nye bog
"Magiske Måneder"
Vi stod og slugte billederne råt og det kære væsen
forærede os bogen blot fordi vi  er bloggere.
Se endnu en dejlig ting ved dette univers :)
En lille hilsen kom der også med fra Helle.

Det er et diger opslagsværk/almanak på over 400 sider.
En bog fyldt af skønne billeder, ideer og opskrifter.
Den følger årets gang og er opdelt i måneder.
Jeg bestemte mig i  morges for at virkeliggøre en af ideerne.
I morgen går vi jo ind i november og det første jeg mødte for denne måned
var kogleblomster. Så dem har jeg lavet nogle stykker af.
Hvordan det gøres kan man se i bogen


En rigtig dejlig bog for hele familien
Store som små

Tak for bogen Helle !

7 kommentarer:

  1. Åh, dem har jeg også kig på. Dine er blevet flotte♥

    SvarSlet
  2. Åhh ikke så tosset at få sådan en bog foræret...skønt navn til en kreativ bog iøvrigt :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med bogen - hvor skønt du allerede er i gang med at omsætte ideerne - så dejligt at se på.

    SvarSlet
  4. Mon ikke der udloddes sådan en bog på et tidspunkt.. hæ hæ.. Bliv endelig ved at give os ideer..:0) de er mega flotte de kogle ting...
    KH Iben

    SvarSlet
  5. Tillykke med den skønne bog. Knus

    SvarSlet
  6. Nøj, hvor er de blevet fine. Jeg har også været ved at samle en masse kogler til at lave blomster af og drømmer også om bogen. Håber på, at jeg vinder den i give away hos Anette Lyskjær.

    SvarSlet