torsdag den 20. oktober 2011

Et dejligt fad !


Nu kan jeg lide det !
Var ikke helt vild med det selv i går da jeg stod og lavede det.
Sammenlignede nok lidt for meget med de garvede piger
som er på holdet. Det må jeg udover. For mig er det hobby
og bliver ALDRIG en levevej. Er vild med vindheksene og
den dejlige farve pyntekålet har.

I dag er der lavet en buket. Den får i muligvis et
smugkig på i morgen :)

I aften går turen til Odder
til nørkleaften hos Henriette.
Hun og Gitte er så modige at de vil forsøge at lære "syklumpen"
at lave de berømte bokse. Vi får se om de ikke bitterlig fortryder ;)

Obs min giveaway i højre side !


3 kommentarer:

  1. Det er da et vildt flot fad du har fået lavet.

    SvarSlet
  2. En flot efterårsdekoration!!
    Er adventskransen kommet i fryseren ;o)
    "Syklump" det er vidst noget af en overdrivelse, du betjener da en symaskine som os andre - tak for en hyggelig aften ♥

    SvarSlet
  3. Ser godt ud med pyntekålen - kan godt li' når det er helt naturligt - du er da en ener.

    SvarSlet