fredag den 2. november 2012

Nøglefanter !


Det er hvad jeg har lavet !
 
Jeg er rigtig glad for læder og skind for tiden.
Disse små fyre så jeg på messen i Fredericia, og nu hygger jeg mig
med at klippe og sy nogle selv til gaver.
Jeg bruger både skind og læder for holder af forskelligheden
Jeg ved allerede hvem der skal have nogle ;)
I aftes var jeg sammen med Henriette Gitte og Helle
Vi skulle arbejde med fimoler, og jeg skal være den første der indrømmer
at der gik lidt børnehave i den (altså for eget vedkommende)
Heldigvis spurgte Helle om jeg kunne tænke mig at prøve
filtekunsten. Hun er super til teknikken, og lavede da bare lige et
hjerte og en dejlig nisse. Hjertet på billedet har JEG altså kreeret.
Mit første, men bestemt ikke sidste gang jeg skal prøve det.
(hvis svigermor læser, må jeg så låne dine filteting som er meget
nye og sjældent brugt ?) 
 
 
 


16 kommentarer:

  1. Ej hvor er de søde !!!

    Er det så svært det der filte halløj ? rigtig fint hjerte, men hvor er nissen ?

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Nissen som Helle lavede er hjemme hos Henriette

      Slet
  2. Nøj hvor er jeg vild med de elefanter.. Mon de er til salg ??

    SvarSlet
  3. Nissen er på besøg hos mig :o)
    Fanterne er bare søde også i IRL og sikke et hjerte.
    Det var godt du begyndte på filtningen istedet for det klæbrige fimo du legede med ♥

    SvarSlet
  4. Hvor er de elefanter skønne

    SvarSlet
  5. Herlige nøglefanter - hvis det var grisefanter ville jeg være totalt solgt :-)Fint hjerte du fik lavet og med hensyn til fimo (legede med det igår) så bliver det noget blødt stads at sidde med og vil ikke altid som man selv vil med det :-D

    SvarSlet
  6. Åhhh hvor er de skønne, er helt vild med den lysebrune :)

    SvarSlet
  7. Er så forelsket i den af kernelæder;-)

    SvarSlet
  8. Super søde de små elefanter ;0)

    SvarSlet
  9. Hvor er de bare fine de elefanter, har du købt et mønster på dem, og evt hvor?? Kunne rigtig godt tænke mig at lave dem :)

    SvarSlet
  10. Hvor er de fanter bare skønne! :-)

    SvarSlet
  11. Hejsa :)
    Hvor er de bare super søde dine nøglefanter :)
    Knus Gitte

    SvarSlet
  12. For pokker hvor er de dejlige de små elefanter... Imponeret over hvad du får ud af dit læder. Du er knaldende dygtig!

    SvarSlet
  13. Hvis nu jeg sender en mail, mon så jeg kan købe en elefant?

    SvarSlet