søndag den 20. maj 2012

Vinderen er....


Nu trukket !

Jeg havde altså ikke glemt det, men dagen i dag har stået
på oprydning og begyndende indretning af mit og husbonds
krearum. Så selv om solen har skinnet og haven kaldte blev
det altså prioriteringen her i dag.
Jeg har haft rigtig mange ting gemt væk på loftet,
og jeg er mildt taget i lettere chok over alt det jeg
havde deroppe. Hm, f.eks havde jeg ret meget garn jeg ikke
anede eksisterede, så reolen husbond har hængt op er allerede
fyldt. Han spurgte om jeg så vil holde udsalg
(Som om !)

Nå, det var den vinder !
Jeg har brugt fingermetoden, dvs. jeg har kørt fingeren
ned over alle kommentarerne med lukkede øjne.
Og den heldige som skal sende mig sin adresse er:
Tillykke !


3 kommentarer:

  1. Tillykke til den heldige vinder. Da jeg i sidste uge ryddede op i mit krearum, sagde jeg til kæresten bagefter, at hun skulle nægte mig at købe mere garn, før jeg havde brugt en hel del af gemmerne :-)

    SvarSlet
  2. Eeeej hvor FEDT! Kender en dreng på 3år, der blir helt vild nu!!
    Det er jeg ihvertfald. Sender dig straks en mail :D

    SvarSlet