mandag den 21. maj 2012

Krearum undervejs !


Jeg glæder mig helt vildt !
Til jeg er færdig med indretningen.
Det skal ikke være noget vildt og glamourøst,
men et frirum hvor jeg kan hygge mig og ikke
tænke på noget som helst andet end kreative ting.
Havde først tænkt mig et langt bord langs væggen, men lyset falder
dejligt ind i rummet på denne måde, og bordpladen
har jeg fået foræret. Så må jeg se om bordet er stabilt nok i længden.
Se lige hylden med alt garnet jeg har fundet frem på loftet i poser
og kasser i går. Jeg kommer ikke til at mangle noget foreløbig.
Nu skal jeg have indrettet rumdeler med mit stof og købt nogle
kasser til opbevaring af mønstre etc.
Desuden skal der være en arbejdsplads til husbonds sysler.
Indtil videre er der også plads til overnattende gæster :)








16 kommentarer:

  1. Det ser altså super godt ud hidtil.. :) Jeg ville i hvert fald være meget begejstret for sådan et rum.. :)

    Kh Marianne

    SvarSlet
  2. Tillykke med dit lækre rum,det er en fryd for øjnene-og kreativiteten når alt er let at komme til-sikke en masse dejligt garn-mums:)

    SvarSlet
  3. Tillykke med det rum !!! Uhhh hvor er jeg misundelig !

    Det ville bare være så fedt med et rum hvor symaskinene kunne få lov til at stå.... Så alt ikke skal pakkes ned hele tiden.. Og bare det hvis jeg kunne have mit garn liggende så det var til at se hvad man.. har,.... :-)

    Ønsker dig og herren mange gode stunder der.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  4. Det ser dejligt ud. Rigtig god plads til kreativitet..

    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Nøj det ser hyggeligt ud..

    Det kommer du til at elske.. Man kan rode hvis det er det man vil.

    Lone

    SvarSlet
  6. Det ser dejligt ud. Jeg er sikkert på at der med tiden hverken er plads til husbonden eller gæster inde i det værelse :P

    SvarSlet
  7. Er Så misundelig på dit krearum:-)

    SvarSlet
  8. Spændende :-) Der findes ikke noget bedre end sit frirum - mon der bliver plads til gemalen :-)

    SvarSlet
  9. Skønt... og så er man fri for at rydde op hver gang ;0)

    SvarSlet
  10. det ser godt ud - det er nu skønt at have sit eget rum

    SvarSlet
  11. Det ser rigtig dejligt ud. Det er simpelthen alle tiders at have et rum, hvor man kan lade tingene ligge og gå til og fra.

    SvarSlet
  12. Kan godt forstå du glæde dig. Mit er lige blevet færdig og det er fantastisk.

    SvarSlet
  13. Det bliver super godt. Det burde være en menneske-ret at have sit helt eget rum.
    Pøj pøj med det.

    SvarSlet
  14. Super! Er sikker på nørklerne passer fint ind i dit nye krearum :-)

    SvarSlet
  15. Det ser godt ud.... Jeg har lige taget nogle mega konservesdåser med hjem, i tilfælde af en eller anden kunne bruge nogle. Måske dig? Beklæde dem med papir og bruges til opbevaring.. Du siger bare til :O)

    SvarSlet