søndag den 13. maj 2012

Blogtræf !


Og total glemsomhed !
Jeg blev så overvældet af dagen i går hvor
havde arrangeret blogtræf, at jeg kun fik taget et enkelt billede.
(det er næsten en synd af de store)
Lone havde lavet et fantastisk arrangement hvor der var
forskellige workshops man kunne deltage i.
Man kunne rent fysisk ikke nå omkring alle, men fik dog luret.
Jeg selv fik lavet et armbånd i læder og prøvet at "zine"
Hos Henriette som jeg fulgtes med kan du se
nogle af de billeder man kunne have taget og en beskrivelse
af workshoppene. Desuden kan du hos  Kreative Louise se link til de
bloggere som var tilmeldt til dagen.
For at det ikke skal være løgn, blev der delt goodiebags med
lækre kreasager ud, dem viser jeg frem senere.

Kæmpe tak til dig Lone for en skøn oplevelse !!



4 kommentarer:

  1. Hejsa ser ud til det har været rigtig hyggeligt.Skal nok sende dig en indkøbsliste til gode steder i London wauuu du kan glæde dig jeg er bare så klar til at tage afsted igen.Knus Else

    SvarSlet
  2. Ih hvor ser det bare hyggeligt ud. Billederne oser af skønt samvær og kreativitet på højt plan :-)

    SvarSlet
  3. Tak for sidst.. Det var jo en ganske hyggelig dag..

    Håber du har fundet ro til fordøjelse

    Det var godt du kom..
    Og tak for de søde ord.
    Lone

    SvarSlet
  4. Ja sikke et forum at komme i.. Det er da fantastisk.. Flot med alle de sponcorer:0)
    KH Iben

    SvarSlet