onsdag den 16. maj 2012

Mere Skagen !


Eller nærmere Strandby !
På vejen hjem fra Skagen slog vi piger lige et smut
ind forbi Dot-Keramik
En dejlig gårdbutik med lidt til enhver smag.
Super hyggelig butik der summer af liv. Da vi kom forbi
var der et malekursus i fuld gang.
I morgen går turen ned til Julie
Hun har været så vovet at love Helle og jeg at hun
vil lære (prøve) os teknikken så vi måske
kan lave nogle lige så skønne kurve som
Jeg glæder mig og skal meget tidlig i seng så jeg
og hjernen er superfriske i morgen :)




5 kommentarer:

  1. Dot keramik er en dejlig butik. Jeg er kommet der meget, da jeg er født og opvokset i Frederikshavn. Er spændt på at se hvad du får lavet på "snor".
    Kh hanne

    SvarSlet
  2. Koselig tur, skjønn keramikk. Dit skal jeg nok komme en gang

    SvarSlet
  3. Ser skisme lækkert ud - har kun været på Skagen en gang, men håber at komme der igen en anden god gang :-)

    SvarSlet
  4. Ja Dot keramik er en rigtig hyggelig butik, jeg kommer der ind imellem, jeg bor i Frederikshavn så der er ikke så langt.

    SvarSlet