fredag den 11. maj 2012

Dejlig aften !


Igen igen igen !

Denne gang var vi hos mig. Vi skulle lære at skære og
sy strimler af den patchworkkyndige Henriette
Hun havde "lige" taget lidt prøver med vi kunne se hvordan
det skal se ud. Fik ikke taget billeder, men prøv at smutte forbi hendes
blog så skal i se.... Hun holder også snart BLOGTRÆF, så hvis du
ikke er tilmeldt kan du jo gøre det når du alligevel kigger forbi :)
Gitte og Helle fik kørt om kap med deres nye maskiner...
Den søde hjerteranke havde Gitte med til mig.

I morgen skal jeg til mit første blogtræf
hos LONE


6 kommentarer:

  1. Rigtig god fornøjelse i morgen !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Gad altså også godt prøve et blogtræf en dag, men det er altid i Jylland eller på Fyn. Nåhhm når jeg engang finder vores nye hus, tror jeg at jeg vil invitere til stor blogdag !. Jeps..og tak for din søde hilsen hos mig ;-)

    SvarSlet
  3. Det var en rigtig dejlig aften......næste gang har du også en ny maskine;-), tror jeg

    SvarSlet
  4. Sikken nogle dejlige kreative aftener i tøzer har :-)
    Spændende med blogtræffet og som Bettina skriver - så foregår det altid på fynsland /jylland .-)

    SvarSlet
  5. Tak for en skøn aften <3

    SvarSlet