fredag den 25. maj 2012

Endnu en dejlig aften !


Er snart en fast overskrift !
Når jeg har været sammen med disse dejlige tøser
til vores skønne kreaaftener. Og det er nogle dejlige stunder
vi har sammen. Jeg siger ikke noget, men man kan godt mærke
vi begynder at kende hinandens små "finurligheder" :)
I aftes arbejdede vi lidt videre med patchwork som
Henriette tålmodigt guider os igennem.
Billedet viser mit første spæde forsøg på noget der skal ligne lidt log cabin.
Jeg har kun en ting at brokke mig over:
Jeg kan ikke være med næste gang fordi jeg er på ferie
med min datter i London (glæder jeg mig altså rigtig meget til)
Og så skal Gitte endda lære broderiets kunst fra sig.
Nå, mon ikke der kommer flere lektioner ?



5 kommentarer:

  1. Hi-hi. I er ved at blive et meget vanedannende selskab :-) og hvad er det for en person som taler med sig selv i andre folks selskab ?

    SvarSlet
  2. Ja sådan kan det jo gå :) Og det med en´ som taler med sig selv, det kan vist ikke være mig der hentydes til...

    SvarSlet
  3. så flot..

    æv I bor så langt væk..

    Lone

    SvarSlet
  4. Hvor ser det godt ud !! Super fedt at I kan lære af hinanden!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  5. :o)
    Det er så hyggeligt at høre på personen, som taler med sig selv ♥

    SvarSlet