onsdag den 20. juli 2011

Projekt pop-tabs skrider frem

Efter at have fået lavet nogle (syntes jeg selv) fine blomster
begyndte jeg at granske min hjerne med hvad jeg ville bruge dem til.
En taske, for havde vist set en et sted, kunne ikke huske hvor.
Så jeg gik glad i gang. Nej det duede ikke, næste metode heller ikke,
men heldige mig for LENE  har også
været i gang  og henviste til GITTE som har lavet en udførlig DIY
Men et´er en DIY noget andet er at fange den i det øverste lag :)
Kast jer aldrig ud i sådan et projekt hvis i ikke ejer en lille grad af stædighed !
Men her er hvad jeg har opnået til nu


Så er der det med antallet af pop-tabs, der skal godt nok bruges mange
Så alle personer med den mindste realation til husstanden er varslet

GEM ALLE JERES POP-TABS JEG SKAL BRUGE DEM !!

11 kommentarer:

  1. Ja jeg er også stædig, men damn jeg er ikke tilfreds! Jeg giver ikke op, men er tæt på at lave et helt andet mønster! Jeg tænkte lige på hvordan det gik med dit.......det går jo fantastisk :-)
    Har du set, at Belladotte er ved at lave en kjole? Det gør jeg aldrig! De 24 blomster jeg kæmper med er rigeligt!
    Lene

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fedt!!!

    Det vil jeg også i gang med! :)

    Mange tak for inspirationen!!

    Ps. Jeg har masser af stædighed og tålmodighed ;)

    SvarSlet
  3. Dem har mange gang i synes jeg...slet slet slet ikke et projekt for mig. Ejer absolut ingen tålmodighed. Men spændende ser det ud. Glæder mig til resultatet :-)

    SvarSlet
  4. Hm, vil dog stadig ønske at jeg var startet ud med lige rækker og ikke hovedkuls i blomster.
    Og Lene behold blomsterne, pludselig får du en åbenbaring, eller ihvertifald en fornemmelse af det.
    Hende Belladotte er en modig kvinde. Mon 2000 stk er nok ? Jeg vil også holde øje med hendes projekt...

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne fortælle, at jeg har mindst trævlet 5 tasker op, inden jeg kom til et nogenlunde resultat ;) Glæder mig til at se jeres færdige resultat :)

    SvarSlet
  6. I'm amazed, I have to admit. Rarely do I encounter a blog that's both equally educative and interesting, and let
    me tell you, you have hit the nail on the head.
    The problem is something that too few people are
    speaking intelligently about. I am very happy that I stumbled across this in my search for something relating to this.


    My web site: treatment for toenail fungus

    SvarSlet
  7. Wow, this post is good, my sister is analyzing such things, therefore I am
    going to inform her.

    my website; Go At this site

    SvarSlet
  8. Incredible! This blog looks exactly like my old one!
    It's on a entirely different subject but it has pretty much the same layout and design. Wonderful choice of colors!

    Also visit my blog house keeping agencies
    my website :: http://www.themasterscanvas.net/groups/what-makes-a-maid-service-an-important-cleaning-choice/

    SvarSlet
  9. Greetings from California! I'm bored at work so I decided to check out your website on my iphone during lunch break. I really like the knowledge you provide here and can't wait to take a look when I get
    home. I'm shocked at how quick your blog loaded on my cell phone .. I'm not even using WIFI,
    just 3G .. Anyways, great blog!

    Here is my page ... blogspot.com
    My page: http://provillusreviews-hq.blogspot.com

    SvarSlet
  10. You actually make it seem really easy along with your presentation but I find this matter
    to be actually something which I believe I'd by no means understand. It sort of feels too complicated and very extensive for me. I'm having a look forward in your
    next post, I will try to get the hang of it!
    mobile

    Also visit my webpage colorado springs hotels

    SvarSlet
  11. With the latest study from PEW Research stating that 95% of
    teens have access to the Internet, 80% of kids have cell phones and 48% have data plans, providing
    a safe cyber-space should be a priority for all parents. Advertisers all over the place, advertising everything
    underneath the sun. Make certain that the payment gateway you are making use of, permits similar languages as the remaining
    of the web pages so that they can match well together.



    My weblog - Watch TV Anytime

    SvarSlet