mandag den 19. marts 2012

1 års blogfødselsdag !


Hjemme fra ferie lige til min 1. blogfødselsdag !

Jeg startede stille ud må man sige. Blev fast læser et par
steder, og blev inspireret til igen at lave håndarbejde
efter flere år hvor jeg ikke havde hæklet, strikket og syet.
Hvor er det skønt som der bliver delt ud af
gode ideer og inspiration her i blogland.
 Tak til jer (tænk over 200) som har valgt at følge mine
små projekter og for alle de positive hilsner
 og kommentarer på det jeg laver.
 Sidst men ikke mindst har jeg mødt nogle skønne
og kreative sjæle i den rigtige verden som har givet mig glæde
og gåpåmod til endnu mere og at turde igen, tak skal i have !

14 kommentarer:

  1. Tillykke med blogfødselsdagen og velkommen hjem.
    Havde du en god ferie på Fuerteventure ? Håber at du er blevet dejlig solbrun ;)
    Knus Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og ja vi havde en dejlig ferie, hvor vi lavede absolut intet.... udover at hvile, læse, sole, vandre lidt, spise, hvile, læse, sole :)

      Slet
  2. Et stort tillykke med din 1 år´s blog fødselsdag ;)Kh Gitte

    SvarSlet
  3. Velkommen hjem igen. Tillykke med med et års dagen. Jeg vil nu også takke dig for inspiration og hyggeligt samvær.

    SvarSlet
  4. Hjertelig tillykke med blog-fødselsdagen. Blogland er bare fantastisk.

    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Tillykke med 1 års dagen, tænk jeg troede faktisk du havde blogget længere tid, synes jeg kan huske din blog som en af de første jeg selv læste med på. Ja blogland er skønt, og jeg er lige som dig blevet mere aktiv med det kreative efter jeg er begyndt at blogge .... ha en djelig fødselsdag

    SvarSlet
  6. Tillykke med fødselsdagen.. god du kom igang..

    Ja jeg lægger æg i lange baner.. og det er hyggeligt..

    Lone

    SvarSlet
  7. By the way..

    Blogtræf i Aalborg.. Var det noget... tjek det ud.. ved ikke om du har set det..

    Lone

    SvarSlet
  8. Stort tillykke ,det er en dejlig blog du har .

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  9. tillykke tillykke herfra : )

    SvarSlet
  10. Det er veldig fint å kunne ha strikketøy med på flyturen.

    SvarSlet
  11. Tillykke med fødselsdagen - håber der kommer mange flere :)

    SvarSlet
  12. Du får da lige et forsinket tillykke med fødselsdagen,og lige en fast læser mere,hvor har du en hyggelig blog :)

    SvarSlet