lørdag den 2. juli 2011

Gave fra Mit Pusterum

Jeg har modtaget en  dejlig pakke
fra


i pakkelegen.
Randi er faktisk en af de første bloggere jeg begyndte at følge
fordi jeg blev så inspireret da jeg faldt over hendes side.
(så mere herligt at nogle af hendes ting havner hos mig :)

Skønne brikker til vores thekopper
Maskemarkørere (som jeg vel lærer at bruge)
Og en sød lille pung til at opbevare dem i

Tak til dig Randi


Så skal legen fortsætte efter flg. regler !!

Jeg har linket til Randi
Nu skal jeg sende en pakke retur til hende (hav tålmod)
De 2 første som vil være med og skriver en kommentar sender jeg en pakke
De  returnerer så en pakke til mig og så fortsætter legen fra dem

5 kommentarer:

  1. Nogle skønne ting du har fået.
    Jeg bruger også maskemakøre når jeg hækler

    Jeg vil rigtig gerne være med :O)

    SvarSlet
  2. Herligt, hermed noteret... Adressen kender jeg :)

    SvarSlet
  3. vil også gerne være med på legen :-D

    SvarSlet
  4. Du er da med, send mig en mail med din adresse :)

    SvarSlet
  5. Det nåede jeg så ikke : ) - har lige lagt en hæklebog ud på min nye giveaway ; )
    god aften
    Millelouise

    SvarSlet