mandag den 11. juli 2011

Pop tabs (hedder de vist de der dimser) !

Jeg har ikke fået samlet ret mange, men weekendens studentergilde
hjalp jo lidt på det. Så i dag hvor jeg har fridag
(og sidste hånd er lagt på pakkerne til modtagerne i pakkeleg)
er jeg begyndt at hækle nogle sammen.
Der skal bruges rigtig mange kan jeg allerede se,
så er der nogen som har nogle liggende bare for sjov er jeg gladelig modtager.
Hvordan jeg når det endelige resultat har jeg ingen anelse om, jeg prøver mig frem.

Jeg har fået nye læsere, velkommen til jer alle !! 

13 kommentarer:

  1. Hvor er de pæne(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. De ser rigtig søde ud. kunne nemt forestille mig at det kunne blive til en broche :)

    SvarSlet
  3. Ej, hvor sjovt du lige i dag laver et indlæg med disse dåse dippedutter. Amalie har hele weekenden samlet (vi har ikke holdt fest;O), men arbejdet)til hendes venindes mormor som vist hækler dem sammen til tasker.

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine !!

    Det er imponerende hvad din hæklenål kan trylle frem :-)

    SvarSlet
  5. Det ser godt nok spændende ud :)

    SvarSlet
  6. Det er faktisk rigtig sjovt at arbejde med nye og anderledes materialer. Ved ikke helt hvordan jeg bruger dem, men mon ikke ideen kommer :)

    SvarSlet
  7. I'm truly enjoying the design and layout of your site. It's a very easy on the eyes
    which makes it much more enjoyable for me to come here and visit more often.

    Did you hire out a developer to create your
    theme? Exceptional work!
    hardwood floors

    My web page; engineered hardwood floors

    SvarSlet
  8. Very energetic article, I loved that a lot. Will there be a part 2?


    Here is my web page affordable hardwood flooring

    SvarSlet
  9. Wow, fantastic blog structure! How long have you ever been blogging for?

    you made blogging glance easy. The full look of your website is magnificent, let alone the content!


    my weblog: hardwood floors prices

    SvarSlet
  10. Hi there, i read your blog occasionally and i own a similar one and i was just curious if
    you get a lot of spam feedback? If so how do you protect against it, any plugin or anything you can
    recommend? I get so much lately it's driving me crazy so any support is very much appreciated.

    Also visit my web-site ... nail fungus treatment
    Also see my website :: zetaclear side effects

    SvarSlet
  11. Hi friends, how is everything, and what you desire to say about this piece of writing,
    in my view its in fact awesome in favor of me.

    Feel free to surf to my web blog: zetaclear side effects
    my website > zetaclear nail fungus relief

    SvarSlet
  12. This design is steller! You certainly know how
    to keep a reader entertained. Between your wit and your videos, I was almost moved to start
    my own blog (well, almost...HaHa!) Great job.
    I really enjoyed what you had to say, and more than that, how you presented it.
    Too cool!

    Feel free to surf to my blog post :: nail fungus treatment

    SvarSlet
  13. This site was... how do you say it? Relevant!
    ! Finally I've found something which helped me. Appreciate it!

    my page cleaning service company

    SvarSlet