lørdag den 14. januar 2012

Gammel gæld..


har jeg det ikke godt med...
Sommer 2011 udtrak jeg en vinder på en giveaway
  hvor den heldige selv skulle være med til
at bestemme størrelse, farver og design.
Fik fra starten at vide det ikke hastede, og vi havde nogle
 gode mails frem og tilbage.
Danmark er lille, vinderen er siden flyttet,
 og i dag ses vi til nogle dejlige nørklestunder.
og nu søde Gitte er jeg altså gået i gang !
(det gode er jo at du kan rette mig undervejs)

Velkommen til mine nye læsere denne uge !

2 kommentarer:

  1. ...hellere gøre det godt - er sikker på at modtageren glæder sig til at flashe noget forårsgodt.

    NB: Ved ikke, hvorfor du har svært ved at kommentere. MÅske skyldes det ændringen i set-up kommentarfeltet. Har nu ændret tilbage til gl. kommentarstatus - måske det hjælper.

    SvarSlet
  2. Åh så fin den bliver :-)
    Elsker den grønne! Dejligt jeg flyttede og endnu skønnere, at jeg er endt i nærheden af dig og de andre søde damer i nørkleklubben.
    Vi ses :-)

    SvarSlet