mandag den 23. januar 2012

Vårgrøn taske !


Undervejs !

Nu er fletteriet færdigt og jeg er begyndt at sy tasken
sammen. Bunden er klaret og mangler "blot" resten.
Det kommer til at tage lidt tid, da den ikke er helt lille, og
jeg syr altid både indvendig og udvendig.
Skal lige have aftalt med Gitte hvilken hank/hanke hun vil have.
De bliver selvfølgelig i kernelæder (måske også grønne ?)
Desuden skal der selvfølgelig syes en lynlås i.
Troede faktisk den kunne gå hen og blive lidt kedelig, men
det grønne materiale spiller lystigt.
Håber jeg bliver færdig denne uge da det bliver lidt ad hoc !


7 kommentarer:

  1. Utrolig flot og forårsglad farve. Lige hvad vi trænger til, jeg er lige begyndt på et grønt fletteri idag også.

    SvarSlet
  2. Jeg faldt over din blog i dag, og blev så glad over at se alle de flotte sager, du laver! Jeg fletter også lidt tasker selv og har hæklet i en periode nu og er ret så bidt af begge dele!

    Din blog er rigtig spændende med mange gode ting.
    - Derfor har jeg meldt mig som fast læser.

    Hav en dejlig uge.

    Mange hilsner Christine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hjertelig velkommen Christine, og tak for roserne :)

      Slet
  3. Waoooow Flet - den er vildt fed ! - kan specielt godt li´ at du sætter læderhanke i :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare flot.. Og sikke et KÆMPE arbejde du har lavet, jeg glæder mig til at se det færdige resultat...

    SvarSlet
  5. Juuuubbbiiiii... Så flot den bliver. Gitte glæder sig og synes den er SÅ skøn!! Og læderhanke ja tak. Men kan man finde den rigtige grønne tror du? Du er en skat Birgit :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tjae, nu kan rigtig meget jo lade sig gøre. Vil se om det er muligt at ramme en god farve med narvsværten, som bruges til læderet. Og ellers er baåde sort og natur jo også smukke farver ;)

      Slet