torsdag den 29. september 2011

Pakke fra DuusMuus !


Endnu en skøn pakke med posten i dag !

Jeg har modtaget en returpakke i pakkelegen fra

Mayse har ladet sig inspirere af vores mails
ang. en lille ny pige som ventes til verden i oktober
* Dejlige bånd til piger
* Lynlåse som ikke må mangle/garnnøgle
* En musicbutton som må ind i noget
* Skønne stofbetrukne knapper med junglens dyr
* Mønster til en hund som jeg med garanti aldrig har lavet
* Skønne perler med bogstaver og søde former
* Hello Kitty som alle piger elsker
* Dejligt hårspænde
* og så lidt til en kop varm chokolade at slappe af på

Tusind tak for de flotte ting og tanken

Desuden sendte  Mayse
mig del 1 af giveawayen jeg havde vundet hos hende
nemlig disse bøger om decoupage



 
Så må vi se om jeg fatter noget  !
Se resten af gevinsten  HER







1 kommentar:

  1. hejsa takker for din pakke og det glæder mig du kunne bruge det....... snakkes senere når Bmsen skal sendes....
    Hilsen Mayse

    SvarSlet