mandag den 26. september 2011

Må jeg anbefale ?



Søndagsturen gik til Hopballe Mølle som ligger klods
op ad Grejs å
mellem vejle og Jelling.
Stedet er ejet af 6.generation og er i dag
med fokus på planteavl og kyllingeproduktion.
Det var netop de populære kyllinger vi kom for.
Vi fik brunch i restauranten. og et besøg i butikken blev det også til.
Men jeg syntes i selv skal smutte omkring hjemmesiden og se stedet.
Og et godt råd, skal man besøge stedet og gerne vil sidde helt ned til åen,
så bestil bord i god tid i forvejen :)
Turen dertil er i sig selv en smuk køretur gennem Grejsdalen

3 kommentarer:

  1. Dét må du - og jeg takker for tippet ;-) Tænk engang, jeg bor ikke langt derfra, men anede ikke at det fandtes!
    Måske man burde studere sit nærområde lidt nærmere..... ;-)

    SvarSlet
  2. Meget gerne - den er skrevet ind på steder, som vi bør besøge. Ser godt nok hyggeligt og charmant ud.

    SvarSlet
  3. Tak for tippet, jeg er kørt forbi ugenligt, rent arbejdsmæssig.. Men aldrig tænkt over at det er et besøg værd... Det må være en ommer :-))

    SvarSlet