fredag den 29. juli 2011

Se min kjole !

Min symaskine kan ikke holde op nu
hvor den endelig kører igen !
I dag har jeg fået denne kjole syet.
Stoffet har ligget længe på loftet.
Ville have lavet 3 x mønstret, men der var ikke stof nok.
Den er nu blevet meget sød alligevel.
Og så er der rester til nogle blomster som vist i sidste indlæg.
Dem vil jeg sidde og klippe ude i solen her i eftermiddag.
For nu skal jeg bare ud og mærke vinden

(udgivet 15.38, blot for at se hvornår indlægget dukker op)

3 kommentarer:

  1. Hoppas problemet med bloggen är löst nu. Vilken söt klänning du sytt! Förr sydde jag mycket till barnen, men det blir ingenting nu. Ha en fortsatt fin helg! Visar månadens dukning i helgen, titta gärna in!
    Kram Pia

    SvarSlet
  2. Så søt en kjole, skikkelig sommerstas for ei lita jent :-)

    SvarSlet