lørdag den 2. juli 2011

Regnvejrstur til stofbutikken

Juhu for dårligt vejr !
ellers var vi nemlig ikke kørt en tur i stof og stil :)
Husbond skulle bruge noget pipingbånd til bogrygge, og så kunne jeg jo også lige så godt
købe lidt ind ved samme lejlighed.

 CLOVER hæklenål (mine hænders redning så også jeg kan hækle)  i str. 2,5
Nogle nøgleringe
Nogle bjælder
Nogle søde øjne
Nogle seleklips
Blomstret stof til jeg ved ikke hvad
Stribet stof til 2 bondeskjorter til husbond (vil helst ikke gå i andet)
Et mønster til en dejlig elefant jeg engang vil sy ;)
En gratis hæklediy til en lille sød ugle

Og se så lige. 10 lynlåse for 14.95
De er grønne ja, str. kendte jeg ikke før de blev pakket ud
Men mon ikke jeg finder andvendelse ?

Ellers står den bare på hobby i aften
Har fået fat i noget lækkert blingmateriale til en flettet taske

1 kommentar:

  1. du har rigtig fået handlet ind. Regnvejret har også været hilst velkommen her :O)

    SvarSlet