tirsdag den 26. juli 2011

Kom da endelig igen post !

Så har jeg endnu engang haft besøg af posten.
Denne gang med et fint mobiletui, en blomst og nogle søde maskemarkører.
Det er Helle med denne dejlige blog
som har sendt mig tingene retur i pakkelegen.
Jeg har deltaget i et par stykker, det er herligt at vente spændt,
så hop endelig på når lejligheden skulle byde sig !!

I dag vil jeg udfordre symaskinen yderligere (begyndte jo med fuglen i går)
Husbond vil helst gå i bondeskjorter, så sådan en bakser jeg nu med.
Hm, mønstret er kategori 3 så har måske lagt lidt vildt ud efter
at jeg ikke har syet mange år.....

Velkommen til mine nye læsere den forgangne uge !

1 kommentar:

  1. Dejligt du kan lide det. Det er jo også en udfordring at sende til nogen man "ikke rigtig" kender.
    Glæder mig til at se bondeskjorten... manden min efterlyser også dem... Men har indtil videre henvist ham til butikkerne.

    SvarSlet