fredag den 3. juni 2011

Favoritsteder for fintænkning

Jeg har flere steder i haven som jeg holder rigtig meget af
Men når jeg skal fundere eller slappe af
er disse favoritterne.

1. Den lille terasse som kom til
da vi rykkede den gamle udestue ned bag huset. Fundamentet lod vi stå,
genbrugte fliser som bund,lagde fiberdug og fyldte op med ral.
Vi havde en vin i udestuen der aldrig var blevet til noget, nu stortrives den !

2. Den lille krog hvor der engang stod store graner.
heldigvis valgte vi at lade noget af stammerne stå. Så flettede vi
et hegn med affaldspil fra det års høst og vupti...
Nu har vi en skøn grillplads !

3. "Søen" som husbond iflg. sagnet gravede fordi han kedede sig
(Nej vi skulle af med de sten som blev fjernet da vi lagde nyt gulv)
Her er nu et mylder af guldsmede, salamandere, sommetider frøer og det
bare fordi vi ikke gør noget  !!

2 kommentarer:

  1. For en fantastisk have :o)
    Der hadde jeg drømt meg helt bort.
    Takk for hyggelige kommentarer hos meg.

    God helg :o)

    SvarSlet
  2. Nøj, hvor ser det altså bare indbydende ud. Tak for kommentaren på min blog :-)

    SvarSlet