torsdag den 16. juni 2011

En´ syntes jeg skulle have en award !



Jeg har modtaget en Award fra Pia med pip som pap 

Havde faktisk bestemt mig for at jeg ikke ville modtage AWARDS, men sidder lige nu med følelsen af at nogle faktisk kan lide min blog. Det er så dejlig en fornemmelse !!

Så er der lige opgaven der følger med som ved enhver nominering :)


1. Man skal linke til den man har fået awarden af.
2. Man skal sende awarden videre til 5 bloggere der har færre end 100 faste læsere.
3. Man skal svare på 5 spørgsmål


Her er mine besvarelser:
1: Hvorfor begyndte du at blogge ?  Det gjorde jeg dels fordi jeg gennem en tid havde fulgt alle de kreative piger der findes her i blogland og dels fordi jeg fik en lyst til også at vise mine ting/ideer frem til gengæld og forhåbentlig til glæde for andre

2:Hvilke blogs følger du ? Jeg følger en del blogs, mest hvor jeg kan hente inspiration, blogs hvor der ytres kloge ord og ikke mindst blogs som bare give mig glæde !!
3:Favoritfarver:  Hvilken farve er ikke køn ?

4:Favoritfilm: Out of Africa, Farven Lilla, Phantom of the opera
5:Hvilke lande vil du besøge og hvorfor? Det vildeste vil  være Kenya og blot fordi...


Awarden sender jeg videre til følgende bloggere:


1: 5.th.e
Hun laver nogle rigtig fine ting af postkort, papir og flet. Har nogle søde ideer til collager bla

2: Alice Schmidt

Hun laver de smukkeste smykker, lige lavet nogle skønne orkideøreringe

3: Alma´s mormor

Hun laver nogle rigtig søde hæklerier og så  er hun 100% mormor til Alma :)

4: Garn og glas

Hun laver så fine ting i glas, og går man ind på bloggen bliver man ført videre til hendes butik, hvor hun laver flotte ting også på bestilling (har selv været der)

5: Damens monologer 

Hun laver flere spændende ting, bla. nogle rigtig søde net,  herlige sengetæpper og har udnyttet gamle broderier

2 kommentarer:

  1. Tusind tak for awarden.

    Skal nok lige få den puttet på bloggen og givet videre her i løbet af weekenden.

    SvarSlet
  2. Hejsa. Mange tak fordi du tænker på mig og tak for de pæne ord :-) Jeg ser på det i løbet af næste uge :-)

    SvarSlet