lørdag den 3. marts 2012

Nyt til min lille samling !


Nogle gange er man heldig !
Og efter et tip fra en kollega (tak for det)
var jeg et meget hurtigt smut forbi en af de lokale
butikker som havde sidste dag i går. Jeg gik efter knapper
og der var stadig nogle. Jeg kunne såmænd have fyldt
en hel kurv, men fornuften sejrede og jeg valgte
nogle som jeg har manglet lidt til nogle projekter.
Især den sorte med det skønne træ er jeg vild med.
Ikke alle rørene er fyldte, men det er da vist ok
til en pris på 25,- pr rør ikke ?

2 kommentarer:

  1. Skønne knappesager - det er jo forrygende billigt - lækkert at få rørene med. Er ret begjestret for "skind"kanpperne - så lækker en knap - suveræn til en lækker frakke :-D Sige bare til, hvis du ikke kan finde anvendelse.
    De sorte med det hvide træ er ÛBER-lækre!

    SvarSlet
  2. Okay så kan det vist heller ikke blive meget billigere...elsker også knapper. Aner bare ikke hvad jeg skal bruge dem til. Men pludselig en dag, så kommer de i brug :-)

    SvarSlet