onsdag den 8. februar 2012

Strikkeprøve !


Jeg ved det jo godt !
Det kan til enhver tid godt betale sig at lave den
strikkeprøve. Især nu hvor jeg skal rigtig i gang med min cardigan.
Jeg kunne simpelthen ikke forstå at jeg ikke kunne få det til at
passe, indtil jeg opdagede at jeg havde lavet fire prøver
med retstrik i stedet for glatstrik. Det viser hvor længe siden
det er siden jeg har lavet en sådan. Og ved i hvad ?, min strikkefasthed
passer til den opgivne. Så kan jeg lære det......
Og komme i gang :)

3 kommentarer:

  1. Tro mig, den har jeg også lavet, selv om jeg strikker meget.

    SvarSlet
  2. Ha ha den har jeg også lavet..... Så ka' man lære det ka' man HA HA....

    KH Lilian
    Sunshine Home Design

    SvarSlet
  3. Godt du fandt problemet...og selvfølgelig kan det godt betale sig at lave en strikkeprøve....siger jeg, der bare "glemmer" det haha...knus

    SvarSlet