søndag den 12. februar 2012

Krearum !


Skal der være her !
Datteren er jo flyttet hjemmefra, og efterhånden
er værelset blevet tømt. Der står dog endnu nogle småting som hun mangler at sortere
Husbond og jeg skal have fælles krearum. Jeg skal sy (tænk, at kunne lade
sin symaskine stå fremme), lave tasker, tegne og bare rode...
 Han skal endelig have et sted hvor han kan sidde om
vinteren og lave sit læderarbejde.
lige nu har jeg bare ikke overskud til at komme i gang.
Men lige om lidt.....
Ih, hvor har jeg glædet mig til rummet blev ledigt !





5 kommentarer:

  1. GLÆD dig til det bliver færdigt !!
    Jeg har også mit eget krea-rum, som jeg fik da vores børn var flyttet hjemmefra - jeg elsker mit rum og at være derinde - det er min hule..
    Der er kun et minus ved mit rum...
    Når jeg rydder op i huset så smider jeg de ting ind (i mit værelse) som jeg ikke rigtig ved hvor jeg skal lægge....
    Forhåbentlig får vi dit værelse at se, når det er færdigt.
    Kh hanne

    SvarSlet
  2. Ja, glæd dig til at have et sted, hvor de kan rode, regere, være kretiv - og rummet bugner af dine ideer.

    SvarSlet
  3. ja jeg er helt misundelig Tænk bare at kunne lade det hele ligge til man skal igang igen skøøøøøøønt!

    SvarSlet
  4. Sådan et rum ønsker jeg mig også:-) Børneværelserne skal dog bruges til børn her MANGE år frem:-)

    SvarSlet