tirsdag den 14. februar 2012

Detaljer !


Er altafgørende !
Og jeg er faktisk lidt bange lige nu.
Husbond er sød at hjælpe mig, og alligevel frygter jeg
at jeg har overskredet grænsen, for der var jo en aftale ! En aftale om
hvordan tasken skulle lukkes. Det så bare IKKE godt ud.
 Nu krydser jeg fingre og håber
på tilgivelse frem for tilladelse. For et´ er hvad husbond og jeg
syntes ser fedt ud, noget andet er hvad Gitte syntes.
Torsdag kommer hun til nørkleklub og så får hun og
alle i andre den færdige model at se.


5 kommentarer:

  1. Kender godt det der med at man skal kunne føle sig selv i sine produkter. Jeg har de lige sådan med at give gaver. Jeg giver aldrig en gave væk jeg ikke selv kan lide ej heller om det er en ønsket gave.

    SvarSlet
  2. Uha :) jeg krydser også fingre - men tror da det nok skal lykkes. knus

    SvarSlet
  3. Krydser fingre for at Gitte kan li den.
    Glæder mig til at se det færdige resultat.
    Kh hanne

    SvarSlet
  4. Jamen søde Birgit, du skal da ikke være bange for mig :-P
    Jeg kan næææsten love dig på forhånd at du er tilgivet :-) Jeg kan jo da altid lokkes med et par flasker af den gode vin.. He he! Glæder mig vildt til at se resultatet <3 Ligger faktisk syg, men håber at blive frisk til i morgen aften..

    Kram Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber du er frisk i morgen så du kan komme og tilgive. Og det med vinen finder vi ud af ;)

      Slet