mandag den 1. august 2011

Photo challenge


Day 1: self portrait


Day 2: what i wore


Day 3: Clouds


Day 4: Favorite color



Day 5: Someone i love


Day 6: Childhood memory

Day 7:  Something new



Day 8: Technologi



Day 9: Headless self portrait


Day 10: Something i made 



Day 11: Something fun


Day 12:  Close up

Day 13: From a distance

Day 14: Flowers

Day 15: My shoes


Day 16: What i ate


Day 17:  On the shelf

Day 18: In my bag

Day 19: Where i slept


Day 20: What i read



Day 21: Pretty pattern



Day 22: Trees


Day 23: Sunset

Day 24: A smile

 

Day 25: Sunflare



Day 26: Something old

Day 27: After dark
Day 28: Daily routine
 
 
Day 29: Purchased

Day 30: In motion



 
Jeg har vist fået solstik for er hoppet på denne udfordring
som kommer fra
Jeg må jo ud i det med mit lille lommekamera.

Jeg ligger alle billederne ind under samme indlæg
og laver et link i siden, så kan man jo følge med de 30 dage :)

5 kommentarer:

  1. Hahaaaaha nogle fede billeder. Ser altså pænt morsomt ud den vinkel med dig selv....og tror altså ikke det helt var det, der var meningen med billedet af tøjet du bar - haha det er humor at vise vasketøjskurven !!

    SvarSlet
  2. Tilder rundt af grin - nu har du lagt stilen til en masse selvironi - du tager helt sikkert (sol)stikket hjem :-D

    SvarSlet
  3. Fedt at du er med! Og jep, jeg synes også ideen med vasketøjskurven er GENIAL:-)

    SvarSlet
  4. Fedt du hoppede med på udfordringen!

    SvarSlet
  5. Får altså en griner når jeg ser de billeder :O)

    SvarSlet