onsdag den 14. september 2011

Min nye ring !


Jeg har fået en dejlig ring.
Den er lavet af samme person som lavede det
meget søde og personlige halssmykke jeg gav min
datter da hun blev student

Nemlig

Jeg er vild med hendes unikke ting !

Og se lige alle de pop-tabs også, de faldt ned i mit skød
da vi var til 18års fødselsdag.
En af gæsterne gemmer sådan nogle bare "just in case".
Tusind tak for dem, nu har jeg ingen undskyldninger for
ikke at gøre nogle af mine pop-tabs hæklerier færdig.


Velkommen til mine nye læsere !

2 kommentarer:

  1. tillykke med den - så skal du ud og flashe og vifte ;-D

    ... og nej, nu er der vist ikke flere undskyldninger - godt nok et spændende projekt med de tabs-stykker.

    SvarSlet
  2. Den ring er da helt vild skøn. Må vist lige forbi den blog nok engang.

    SvarSlet