mandag den 12. september 2011

Gaveæsker !


Gaveæsker  !

Ja, nu begynder tiden at nærme sig
I ved den tid, hvor der skal masseproduceres af dejlige
julegaver og små værtindeting.
Jeg har råhygget mig på min fridag med at lave disse små æsker.
(og te på kanden i gråvejret)
Kreaman var så sød at linke til en video på Youtube i går.
Str. bestemmer man jo selv. Jeg har lavet dem så jeg
kan bruge dem til armbånd etc.
Har lavet nogle i tapetrester og så de viste.
Måske nogle kan lure af hvad ?

Det er let ;)


7 kommentarer:

  1. Hvor er de bare søde!

    Dejligt at blive mindet om, at man lige så godt kan gå i gang nu med alle forberedelserne til julen nu. Venter man for længe bliver det ikke til noget.

    SvarSlet
  2. Foreberedelse af guld værd - er færdig med Cattepigens pakkekalender - og ved at lægge sidst hånd på DJ Razzer's.

    Så godt Kreamans indlæg og link til Youtube - super genialt - alle kan være med her - skla bruge ideen nede i værkstedet.

    SvarSlet
  3. Juleforberedelser ??. NU ??. Ikke her. Er a.l.t.i.d. i sidste øjeblik....

    Fine æsker iøvrigt :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er de blevet fine. Godt du kunne bruge linket :)

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare fine dine æsker...

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Åh det må være skønt at være i så god tid.. De er super flotte dine æsker.. :0)
    KH Iben

    SvarSlet
  7. Flotte æsker.
    Tak for linket - det må jeg da vist kigge lidt nærmere på.

    SvarSlet