mandag den 4. april 2011

Bare lige lidt aktiv :)


Solen skinner endelig, men det er jo ikke ensbetydende med stilstand rent hobbymæssigt vel :)
Tasken er ved at være færdig. Mangler lynlås og hank.
Husbond har skåret læder til hanke og givet dem navsværte, så de skal lige tørre.
Han har været sød at skære lidt til armbånd også. Dem vil jeg i gang med snarest.




Vi fik lavet en ny portion af vores hjertestyrkende ingefærdrik.
Vi kalder den ingefærsnaps, men den har absolut intet med alkohol at gøre !
Vil dele opskriften med jer :)











 


INGEFÆRSNAPS !

100 GR REVEN FRISK INGEFÆR
2 CITRONER I SKIVER (ØKO NATURLIGVIS)
1 LITER VAND
EVT. SØDESTOF

KOGES CA. 20 MIN,
 SIES OG HÆLDES PÅ RENE SKOLDEDE FLASKER

TAG EN SNAPS DAGLIGT PÅ FASTENDE HJERTE



Et par af de brød der ikke findes opskrift på, men hvor hylden bliver ryddet :)



Nåe ja, så hoppede jeg lige med på oldemor :)
Det er herligt at komme igang igen. Jeg er en ren novice udi hæklingens kunst, så det er
herligt at blive inspireret så man tør hoppe ud i bla.at lave de små studenterhuer http://fletogsjov.blogspot.com/2011/03/studenterhuer.html 
 som jeg er helt sikker på vil blive et hit !


Første jordbær til studenten, opskrift lånt af Frk. Tingel Tangel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar