søndag den 24. april 2011

Havehygge

Vi har lavet en ny regel herhjemme. Det betyder, at vi ikke må knokle i haven eller huset i weekenderne, men kun lave hobbies.Vi har været rigtig slemme til at køre hårdt på når vi endelig har fri, og det er jo lidt synd når nu man har 2 tdl have som kan og bør nydes i fulde drag. De sidste to dage har husbonds hobby så været at lave et  "lille" bålsted, så han i sommer kan få gang i bålmaden, som interesserer ham så meget. Blev da også indviet med et lille snobrødsbål :)

Mine små belgiske piletræer jeg lavede sidste år er også begyndt at spire/grønnes.
Selv om rådyrene har været lidt hårde ved dem, tror jeg de overlever.
Og ellers er det jo bare på den igen.


Se hvad jeg fik med hjem fra svigermor i går, sådan nogle havde jeg også engang før vi åbnede haven for naturens dyr


Der blev fældet gamle tjørn for nogle år siden,
 men husbond så straks Odins ravne Hugin og Munin
 i denne, så den står nu som et lille kunstværk

Alt i alt en rigtig dejlig dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar