fredag den 17. juni 2011

Studentersmølfen !!


Studentersmølf !
Kunne det næsten ende anderledes i denne tid her hos os ?
Mens jeg sad med smølfen kom det til mig !
Til de unges første gymnasiefest i 1.G var hele klassen udklædt som ja, smølfer.


Derfor skal de da have en maskot med sig når de skal ud
at køre hestevogn /lastbil og holde en sidste fest sammen
Jeg er ikke sikker på hvordan smølfen klarer turen, men jeg er næsten
100 % på at den bliver et festligt indslag !
Jeg har hæklet smølfen efter dejlige
LAURAS
opskrift, som hun har været så sød at sende til mig på mail
og givet den  "studentertouchet"
Det er 2.gang jeg laver noget efter hendes vejledning, og jeg forstår dem !!
Tak Laura

8 kommentarer:

  1. Ih, hvor er han fiiiin !!

    Gad vide hvordan han ser ud efter studenterturen :-)

    SvarSlet
  2. Haha hvor er den god !!. Ja køn er den nok ikke efter dén tur :-)

    SvarSlet
  3. Kom lige forbi din blog - den der smølf, den er da for sjov - var lige rundt på din blog - den glæder jeg mig til at følge - kik endelig forbi :)

    SvarSlet
  4. Dejligt sted du 'gemmer' dig bag her, jeg er ny og hermed hoppet over på din faste læserliste.

    Smølfen skal du have ros for, om opskriften er din eller en andens betyder ingenting. Ikke når den uanset hvilket er så absolut godt lavet. Ros ros ros.

    ♥ Rikke-Louise // prikkelangstrompe.com

    SvarSlet
  5. Tusen takk!
    Det bliver spennende å se om noen vil ha våre varer og byder godt :-)
    Søt Smølf du har lavet!
    Knus

    SvarSlet
  6. Haha..super sej studenter smølf.Så god en ide!

    SvarSlet
  7. Nøøøøj, hvor er den bare lækker!! :-D

    SvarSlet