fredag den 24. maj 2013

Næsten afsløring af læderprojektet !







Kan man det ?
 
Altså lave en næsten afsløring ? Nå men nu kan jeg
da godt fortælle at det er en taske jeg har lavet.
Inderpose blev syet af mit Londonstof.
grunden til at i ikke lige får et helt og klart
billede er at jeg venter på den sidste "fede"
detalje. Svigermor har lovet at lave den. Den
bliver rund, rød og hullet, og nå ja så skal den
lige i en meget varm ovn først.....
 
Jeg har været lidt hård ved mig selv denne uge
og strikket. Dum ide, pind 2.5 og 3.0. det betyder
at jeg har så ondt i hænderne. Jeg holdt faktisk op
med at strikke flere år tilbage netop af samme grund, men
nu har jeg bare sådan lyst igen !!
 
Husbond har mest lyst til at køre på sin nye havetraktor.
Det kan han så gøre i morgen alt det han lyster, for der
smutter jeg nemlig til
 

Bliver det halvt så hyggeligt som sidst, så bliver det
HYGGELIGT

1 kommentar:

  1. Det bliver spændende at se tasken færdig ?
    Sikken dog et herligt køretøj manden din har anskaffet sig :-)
    Det er altså møg irriterende at man gerne vil strikke og derefter får smerter - jeg strikker selv ikke ret meget, så får jeg ondt i nakken og hovedet - Du må tage strikketøjet i må bidder :-)
    Håber at i havde et dejligt blogtræf :-)

    SvarSlet