søndag den 19. august 2012

Her er grunden !


Til min store glæde den anden dag !

3 poser med cowboystof direkte klar til krea...
Og nu ikke for at gøre nogen misundelig, men sendte husbond
forbi i går for at hente det sidste de havde i genbrugen.
(sådan cirka lige lidt mere end det viste)
Hvorfor bruge krudt og energi på at samle gamle cowbouydere,
sprætte op osv., når  det er gjort for en til en 10ér posen.
Jeg er allerede hoppet i stykkerne, og øver mig i at
quilte på maskinen. Og her har jeg ikke helt tænkt mig om,
for behøvede vist ikke isolering mellem mine stofstykker
 lige til det jeg vil sy denne gang..
Desuden kunne jeg vist godt have nøjes med færre stikninger.
I aftes fik jeg lavet nogle engle i sofaen.....




6 kommentarer:

  1. Hvor er de engle bare søde ! Er de svære at lave ??

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Slet ikke... Jeg har denne gang hæklet af restegarn, men opskriften lyder på Eskimo. Du kan få et hæklekit hos Tante Hanne til 30,-

      Slet
  2. Orvs, det lyder smart med det cowboystof!! Jeg har netop sluttet et pude projekt med gamle cowboybukser - og det, der tog klart længst tid var opsprætningen! Hvor kan man få det henne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nappede jo det sidste ;) men prøv din lokale genbrug. Glæder mig til at se din pude

      Slet
  3. Godt køb ...
    Lavede en gang i gymnasietiden en vild pathcwork jakke af gamle cowboy bukser .. ,0)

    SvarSlet
  4. Det er spændende ud. Hvad skal det ende med?

    SvarSlet