mandag den 16. januar 2012

Terapi...


Er mange ting....
Jeg er blevet rådet til at finde en aktivitet, hvor jeg helt skal
koble hjernen fra og tænke på intet, absolut intet.
Jeg faldt lidt over Zentangel hos Trine og
prøvede det af i aftes. INTET absolut intet foregik
der i øverste etage mens jeg sad med blokken i skødet.
Jeg kunne mærke at mit hjerteslag og åndedræt
blev mere og mere roligt som tiden gik med pennen
Jeg skal helt sikkert lave mere terapi :)
Næste gang vil jeg prøve med en tusch !

10 kommentarer:

  1. Sådan, små råd kan gøre store underværker - og du har fået fremstillet noget smukt og tankevækkende - i mindst til stor overraskelse for dig selv.

    Skal hjernen helt cleares kan jeg anbefale pistolskydning - her er du også nødt til at tømme 1. etage fuldstændig - så måske vi ser og hører om en ny Annie get your gun!

    SvarSlet
  2. Sjovt som det er kommet frem og nu har fået et navn som zentangel. Jeg lavede det rigtig meget som teenager og det er da ved at være mange år siden. Vi kaldte det bare telefonkruseduller. God terapi og små kunstværker der kommer ud ;-)

    SvarSlet
  3. Mille : Har gået på jagt, så kender fornemmelsen. husbon og datter skyder henholdsvis luftgevær og pistol, så godt ramt der :)
    Bettina: Korrekt, vi lavede kruseduller, sommmetider skal man lige have et vink med en vis stang igen...

    SvarSlet
  4. Det er altid godt at give 1. etage lidt ro - og med sådan nogle fine resultater er det jo en ren win-win :-)

    Jeg har også forsøgt mig et par gange - det er meget vanedannende - og der er masser af andre mønstre på nettet.
    Prøv at se denne blog http://enthusiasticartist.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Det må jeg også bare prøve! Men jeg tror ikke helt jeg har fanget rammerne omkring stilen endnu...

    God aften!

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  6. Det ser da smadder flot ud - der er en lille kunstner gemt bag de tømte hjerneceller :)))

    SvarSlet
  7. Ih, hvor ser det bare fint ud!! Skønt at jeg kunne hjælpe dig lidt på vej til et tomt og roligt hoved :-)

    SvarSlet
  8. Hvor ser det flot ud.. Må indrømme at selv jeg har prøvet, men det er slet ikke sådanne smukke mønstre der kommer ud på mit papir.. HMM
    KH Iben

    SvarSlet
  9. Tjae, nu er der da idet mindste stilhed på min øverste etage igen :)

    SvarSlet
  10. Smukt og godt når det hjælper med at fine den indre ro ♥
    Jeg så dem lige på nogle sten. Det så rigtig godt ud.
    Vi ses på torsdag, kram

    SvarSlet