fredag den 21. oktober 2011

Jeg er kommet i box :)


 Er pavestolt og høj over resultatet !
Men det havde ikke kunnet lade sig gøre uden de søde
nørkleklubpiger i aftes.
 Jeg havde ytret ønske om at jeg gerne ville lære at sy en box.
Henriette  guidede tålmodigt. Det skal lige siges at jeg  nu også
har prøvet at quilte. (sådan en rulleskærer og plade og underlag og....
gad jeg godt have engang)  Gitte fik mig gjort modig nok til at bruge
hendes ide med den frække detalje med et friskt bånd under min label.
De piger puffer da også til en´:)

For søren tiden løb hurtigt ! Og bare lige en bonusinfo:
Jeg taler ikke ret meget med mig selv, jeg fintænker blot højt !

Henriette havde lavet de lækreste profiteroles med lakridsfyld
Jeg havde faktisk lavet en lille blomst som jeg skulle have haft med
til værtinden, men hurtig ind hurtig ud så glemt blev den.
Så viser billedet og så må jeg gøre det godt senere


Tak for endnu en hyggelig aften !



3 kommentarer:

  1. Hold da op Birgit... hvor er den blevet flot.

    Det er tanken der tæller med blomsten. :O)

    SvarSlet
  2. Blomsten var da fin :o) og som Helle Jescika skriver, så er det tanken der tæller.
    Desuden er det ikke et must at have noget med, det allervigtigste er at vi er sammen!!

    SvarSlet