lørdag den 11. maj 2013

Giveaway !





Alle skal yde før en´ kan nyde !
Sidst jeg lavede en lignende giveaway blev resultatet som
på billedet. Deltagerne indsendte stykker jeg så efterfølgende
flettede til denne taske.
Da jeg har nået 300 læsere vil jeg gerne gøre det igen.
Selvfølgelig bestemmer i med antal af stykker og farver
hvordan det endelige resultat bliver....
  Regler:
Du skal være fast læser
Du skal indsende stykker med præcist mål 14,5 x 7,0 cm
(ellers kan jeg ikke flette og de bliver kasseret)
Du får et lod for hver 10 stykker du sender
Materialet skal være plastmateriale (f.eks. kaffepose)
Materialet må ikke være tyndere end chipspose
materialet skal være rent
Denne gang fletter jeg efterhånden som materialet
kommer frem, og det kan jo resultere i hvad som helst :)
Husk at sende en mail, så får i adressen
Det giver ikke ekstra at linke, men mulighed for en større gevinst
Sidste frist for at sende stykkerne er
Med posten 20.juni da jeg jo fletter løbende 

6 kommentarer:

  1. jeg finder lige ud af om jeg deltager :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  2. Hyggeligt, at du er i gang igen - det var spændende sidst! I forhold til kaffeposer, gælder "ex" så for eksempelvis eller for eksklusiv? Altså må de være med eller ej? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh det er for eksempel :) retter lige så misforståelser ikke opstår

      Slet
    2. Super :) Skal lige se, om jeg ikke har nogle liggende, som kan bruges.

      Slet
  3. Jeg skal da være med, sådan noget kan jeg nemlig ikke, så kunne man jo håbe på gevinst, hvornår er der frist for indsendelse?, jeg sender lige mail asap

    SvarSlet
  4. Herligt.. Sidste frist er med posten 20.juni da jeg fletter løbende. Tilføjer det lige i indlægget ;)

    SvarSlet