lørdag den 5. januar 2013

Nytårs "kjolen"


Blev da klar !
Også selv om den blev syet sent den 31.12
Jeg er startet stille op i det nye år, og jeg har taget en beslutning
om at jeg blogger når lysten og trangen falder over mig. Jeg vil nemlig huske at
jeg primært gør det for at dele mine hyggestunder
med alle i der bidrager med gode ideer og inspiration til mine kreative
sysler, og ikke fordi jeg skal levere et "minimum af indlæg".
(og her er det altså kun mine egne forventninger jeg nedjusterer)
Så i må tage mig som jeg er i 2013 !
Lige nu hækler jeg på en hue til husbond.
Den får en klar grøn stribe, først så han ikke videre begejstret
ud, men mon ikke det er ok når den er færdig ?
Og se så lige det lækre iphone etui som
har lavet til mig i sælskind. 

3 kommentarer:

  1. Jeg synes, det er en god holdning til det at blogge. Jeg er ikke altid selv flittig til at få skrevet, for som du skriver, skal det være lysten, der driver værket.

    SvarSlet
  2. Flot kjole.. Jeg har fået det på præcis samme måde som dig, mht. mængden af indlæg.. Det skal være lysten der driver værket :-)Så derfor bliver der nok også lidt mindre af mig i 2013...

    SvarSlet
  3. God holdning,det skal jo gerne være hyggeligt at "passe" en blog,og ikke stress over hvornår næste indlæg skal laves,jeg er glad for at se hvad du laver,så jeg kigger gerne forbi uanset hvor meget eller lidt du lægger på-smiler
    Godt nytår til dig

    SvarSlet