onsdag den 5. december 2012

Fridag med sol og hækling !

 
Det skal nydes !
 
Haven og udsigten er nu bare skøn sådan en morgen.
Så når jeg lige har lavet lidt forberedelser til aftenens besøg
af min gamle studiegruppe, vil jeg brygge en kande
te og hygge mig med en lille julegave jeg startede på
i aftes. De der læser HV kan kende mønstret og derfor
også vide hvad det er. Men tys tys måske modtageren ser
billedet, måske ikke ;) Jeg har taget noget multicolour garn jeg
havde liggende, og straks bliver det noget helt andet.
Og kan modtageren ikke lide det, så er det mit !!
 
 


6 kommentarer:

  1. Ja jeg synes bare det ser mega svært ud det du har gang i, men spændende ser det ud ;-)

    SvarSlet
  2. Håber at du vil nyde dagen rigtig meget :-)

    SvarSlet
  3. Det ser spændende ud..... Jeg kan godt lide princippet om at lave gaver, man selv synes om, hvis modtageren ikke gør.....

    SvarSlet
  4. dejligt med en fridag i det dejlige vejr :)
    håber du har pakket dig godt ind ....
    dit hækle projekt ser rigtig fint ud
    knus♥

    SvarSlet
  5. det ser spændende ud dit hækleprojekt - håber du har nydt din dag

    SvarSlet
  6. smukt - både udsigt og det hæklede : )

    SvarSlet