torsdag den 26. juli 2012

Godt den er hjemme igen !


Har aldrig forstået det før !
Det der med at folk siger de er "afhængige" af deres symaskine.
indtil jeg selv har måttet undvære min i en længere periode.
Og efter at jeg har mødt nogle dejlige kreapiger som har
sparket til mig. Nu kan jeg endelig komme i gang med
alt det sjove sådan en kan gøre. Først skal jeg dog lige sy 2 par
bukser ind for niecen. De driller lidt, for selvfølgelig er for- og
bagstykke ikke lige brede. Men det skal nok lykkes.
For mit nye jeg består af lige dele tålmod og stædighed :)
Jeg har desuden gang i en lille elefant
 (det er så her det med prioriteringen smutter)
 Men fridagen i dag byder på vinduespuds, tøjvask, bagning og så
skal jeg male trappeopgangen for anden gang.

God dag, og velkommen til mine nye læsere !!

1 kommentar:

  1. Hihihi ja.. man kan få nogle helt andre ideer for hvad man bare SKAL have i huset...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet